نقی‌زاده: لثه‌ام پاره و دندانم شکست اما داور به بازیکن پرسپولیس کارت نداد

نقی‌زاده: لثه‌ام پاره و دندانم شکست اما داور به بازیکن پرسپولیس کارت نداد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم آلومینیوم گفت: برخورد با بازیکن پرسپولیس سبب شد لثه‌ام پاره و یک دندانم بشکند اما داور به او کارت زرد نشان نداد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا نقی‌زاده پس از برتری  آلومینیوم مقابل  پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مورد مصدومیت خود در این مسابقه اظهار داشت: شرایط خوبی دارم اما جای تأسف دارد بازیکن پرسپولیس من را با آرنج زده، یک دندان شکسته و لثه‌ام پاره شده است اما داور هیچ کارتی به او نشان نمی‌دهد. آن هم از صحنه پنالتی که برای پرسپولیس گرفتند.

وی افزود: امیدوارم مقداری تیم‌های شهرستانی را هم در نظر بگیریم. ما هم زحمت می‌کشیم و تمرین می‌کنیم. امکانات پرسپولیس خیلی از ما بهتر است اما نباید داوران زحمات ما را نادیده بگیرند. ما بازی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به جریان بازی برگردیم اما طبق آنچه می‌گویند پنالتی پرسپولیس درست نبود.

هافبک آلومینیوم اضافه کرد: اگر تیم ما نمی‌توانست به بازی بازگردد چه کسی جواب زحمت ما و یک شهر را می‌داد. به باشگاه آلومینیوم و طرفداران‌مان تبریک می‌گویم پرسپولیس هم حریف قابل احترامی است و واقعاً خوب بازی کرد اما ما هم برای این برد تلاش کردیم.

1470