نظری: صحبت‌های الهامی قبل از پنالتی‌ها فشار را از روی ما برداشت

نظری: صحبت‌های الهامی قبل از پنالتی‌ها فشار را از روی ما برداشت

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، حرف‌های ساکت الهامی قبل از ضربات پنالتی بازی این تیم برابر استقلال، بار روانی را از روی دوش شاگردانش برداشته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدمهدی نظری درباره برد تیمش برابر استقلال اظهار داشت: این یک بازی پرفشار برای ما بود و به آماده‌ترین استقلال خورده بودیم. البته می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و ساکت الهامی هم نکات لازم را به ما گوشزد کرده بود. خدا را شکر که یک شب به یادماندنی را رقم زدیم و باعث خوشحالی مردم مازنداران خصوصاً قائمشهری‌ها شدیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که استقلال در بازی سه‌شنبه شب موقعیت‌های خوبی داشت و نساجی تا حدودی خوش‌شانس بود، گفت: به هر حال شانس هم در فوتبال دخیل است. ما می‌دانستیم که اگر استقلال به گل نرسد لحظه به لحظه با استرس بیشتری بازی می‌کند و کارش سخت‌تر می‌شود. قبل از شروع ضربات پنالتی سرمربی تیم ما حرف جالبی زد و خوشبختانه خوب عمل کردیم. او به ما گفت نساجی تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده است و اگر پنالتی‌ها را گل نکردید ایرادی ندارد، بروید و خیلی راحت پنالتی‌ها را بزنید. این حرف الهامی فشار را از روی بازیکنان ما برداشت و خوشبختانه تمامی ضربات‌مان تبدیل به گل شد.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: دوست داریم یک جام را به مردم مازندران هدیه کنیم، ولی قطعاً کار آسانی نخواهیم داشت. ما در نیمه نهایی با مس کرمان بازی داریم که یک تیم چغر و لیگ یکی است. امیدوارم با شکست دادن این تیم و رفتن به فینال، قهرمان شویم.

9719