کریم‌زاده: استقلال را شکست دادیم، پس می‌توانیم قهرمان حذفی شویم/ بازی با مس پیچیده است

کریم‌زاده: استقلال را شکست دادیم، پس می‌توانیم قهرمان حذفی شویم/ بازی با مس پیچیده است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، شاگردان ساکت الهامی لیاقت رسیدن به قهرمانی در جام حذفی را دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، متین کریم‌زاده درباره برد تیمش برابر استقلال در جام حذفی گفت: این یک بازی سخت برای ما بود و شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی آنهم مقابل هوادارانش اصلاً آسان نبود. من قبل از بازی هم گفته بودم که با بهترین تیم ایران روبرو می‌شویم و استقلال در فرم خوبی قرار دارد. خوشبختانه توانستیم یک برد مهم را به دست آورده و یک شب به یاد ماندنی را در تهران رقم بزنیم. خیلی خوشحالم که هواداران نساجی با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.
وی در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به مردود شدن گل رمضانی و همچنین اعتراض باشگاه نساجی به صحنه پنالتی کریم اسلامی عنوان کرد: این اتفاقات همیشه در فوتبال وجود دارد و کارشناسان می‌توانند نظر بدهند. خود اسلامی با قاطعیت گفت که روی او خطا کردند و این موضوع در تصاویر هم مشخص بود. در صحنه گل استقلال هم تصاویر آهسته نشان می‌دهد که رمضانی بازیکن ما (مهرداد عبدی) را هُل داد.

کریم‌زاده در مورد اینکه به‌عنوان بازیکن قرضی مقابل تیم سابقش به برد رسید، اظهار داشت: همین چیزها جذابیت فوتبال را بیشتر می‌کند. الان باید برای نساجی تلاش کنم و بعد از اتمام لیگ هم بازیکن استقلال هستم. امیدوارم این تیم در لیگ برتر به قهرمانی برسد تا هواداران استقلال خوشحال شوند.

هافبک نساجی راجع به شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: ما استقلال را شکست دادیم پس می‌توانیم در جام حذفی هم قهرمان شویم. البته بازی با مس یک بازی سخت و پیچیده است و اول باید این بازی را ببریم و سپس به فکر فینال باشیم.

6641