بن‌عطیه و بیان تفاوتی مهم بین یوونتوس و بایرن‌مونیخ با تیمی مثل پاری‌سن‌ژرمن

بن‌عطیه و بیان تفاوتی مهم بین یوونتوس و بایرن‌مونیخ با تیمی مثل پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع مراکشی و ملی‌پوش سابق باواریایی‌ها، آ اس رم و یوونتوس در ارتباط با وجود یک تفاوت اساسی میان باشگاه‌های بایرن مونیخ آلمان با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، مهدی بن عطیه، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال مراکش و باشگاه‌هایی نظیر بایرن مونیخ، آ اس رم و یوونتوس، از جالوروسی به جمع باواریایی‌ها پیوست و سپس به بیانکونری ملحق شد.

این بازیکن ملی‌پوش که به تازگی از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرده، در مورد تفاوت باشگاه‌هایی نظیر یوونتوس و بایرن مونیخ با پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید: "نکته اصلی این‌جاست که گاهی اوقات باشگاه‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن فرانسه بازیکنانی را می‌خرند که فکر می‌کنند بالاتر از باشگاه هستند. من برای یوونتوس و بایرن مونیخ بازی کردم. باشگاه‌هایی با هویتی قوی که در آن‌جا احترام به باشگاه اهمیت زیادی دارد. کلمه 'بایرن مونیخ' قدرت خاصی دارد. هرگز بازیکنی نیست که به آن‌ها بپیوندد و برای لحظه‌ای فکر کند که بالاتر از باشگاه است. این اتفاق حتی برای کسانی نظیر فرانک ریبری که در تاریخ باشگاه ماندگار شدند نیز رخ نمی‌دهد. ریبری در زمین تمام تلاشش را می‌کرد و برای پیراهنش عرق می‌ریخت. در یوونتوس نیز وضعیت همین است؛ اما بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن این طور نیستند."

9404