هافبک باتجربه منچستریونایتد جدایی خود از این باشگاه را تایید کرد

هافبک باتجربه منچستریونایتد جدایی خود از این باشگاه را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک باتجربه و صربستانی شیاطین سرخ، رسما جدایی خود از این باشگاه در پایان این فصل را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد تایید کرد که نمانیا ماتیچ اعلام کرده‌است که تابستان امسال اولدترافورد را ترک خواهد کرد. هافبک صربستانی در این فصل تحت نظر رانگنیک فرصت زیادی برای حضور در ترکیب شیاطین سرخ نداشته‌است.

ماتیچ با اعلام تصمیم خود از طریق شبکه های اجتماعی گفت که این افتخاری بوده که بازی در اولدترافورد را تجربه کرده‌است. او نوشت:

"بعد از کلی فکر، تصمیم گرفتم که این فصل آخرین فصل من در منچستریونایتد باشد. تصمیم خود را به هیئت مدیره، سرمربی و بازیکنان اعلام کرده‌ام. بازی در این باشگاه بزرگ، باعث افتخار و موهبی بزرگ برای من بوده‌است. یک تشکر بزرگ از هواداران، برای حمایت بی دریغشان دارم. من اکنون همه تلاش خود را تا پایان فصل انجام می‌دهم تا به هم‌تیمی هایم کمک کنم تا با قدرت هر چه بیشتر کار کنند."

نمانیا ماتیچ در تابستان 2017 و هنگام هدایت منچستریونایتد توسط ژوزه مورینیو، از چلسی به اولدترافورد پیوست. این هافبک 33 ساله صربستانی، در زمان حضور در چلسی دوبار فاتح لیگ برتر شد، که یک‌بار در فصل 2015-2014 توسط ژوزه مورینیو بود.

ماتیچ مجموعا بیش از 10 فصل حضور در لیگ برتر را تجربه کرد، که شامل دو مقطع حضور در چلسی و یک مقطع در منچستریونایتد است. این بازیکن صربستانی سه بار با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده‌است.

9719