آخال صفر - فولاد یک/ تکرار رفت در برگشت/ لبخند نکوی فولاد به صعود از گروه

آخال صفر - فولاد یک/ تکرار رفت در برگشت/ لبخند نکوی فولاد به صعود از گروه

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم فولاد خوزستان و آخال ترکمنستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک گله فولاد به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار نیز مانند دیدار رفت، شاگردان جواد نکونام موفق شدند با یک گل، آخال ترکمنستان را شکست داده و به صعود از گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امیدوارتر شوند. تک‌گل فولاد در این بازی را آیاندا پاتوسی به ثمر رساند.
آخال در آخرین دقیقه بازی با اخراج نورمیرادوف، 10 نفره شد.

فولاد با این نتیجه، موقتا در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و باید منتظر دیدار نیمه شب بین الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات بماند.

وضعیت در جدول: فولاد با 8 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد و آخال یک امتیازی تیم چهارم جدول است.

دوشنبه 29 فروردین

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

آخال ترکمنستان - فولاد ساعت 21.45 

ترکیب آخال

چاریف رسول، دووران هوجاممدوف، آتا گلدیف، هوشگلدی هوجووف، عبدی بسیموف، رسول خوژائف، سردار گلدیف، المان تاگایف، سپرگولیف، ارسلان امانوف و میلیس دینیف

ترکیب فولاد

شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، پاتوسی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، سینا مریدی و آرش رضا‌وند

شرح گل

فولاد یک - آخال صفر (دقیقه ۳۹: آیاندا پاتوسی): حرکت سریع و خوب فولادی‌ها از سمت چپ که با یک پاس بلند ساسان انصاری صاحب توپ شد و کاپیتان فولاد با یک پاس عالی شرایط را برای گلزنی پاتوسی مهیا کرد و این بازیکن گلر فولاد را با یک بغل پا مغلوب کرد.

ویدیو گل فولاد به آخال

کارت زرد

فولاد: شهاب گردان (۷۵)/ وحید حیدریه (۷۸)

آخال: گلدیف (۸۷)

6641