سبقت دروازه‌بان فولاد از بیرانوند؛ گردان به دنبال رسیدن به رحمتی

سبقت دروازه‌بان فولاد از بیرانوند؛ گردان به دنبال رسیدن به رحمتی

پایگاه خبری فوتبالی- دومین پیروزی متوالی فولاد در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا باعث سبقت شهاب گردان از علیرضا بیرانوند شد!

به گزارش فوتبالی، فولاد به مانند بازی رفت با آخال، با یک گل، حریف ترکمستانی‌اش را شکست داد تا به لطف پیروزی پرگل و عجیب شباب الاهلی مقابل الغرافه، شاگردان نکونام به صدر جدول گروه C برسند.

شهاب گردان که شبی نسبتا آرام را جلوی تیم ترکمنستانی تجربه کرد، با کلین‌شیت در بازی دیشب موفق شد برای سومین بار در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا، دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

خروجی این اتفاق باعث شد که او با 16 کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا، از علیرضا بیرانوند عبور کند و به تنهایی صاحب دومین برتر آمار ممکن در این زمینه در بین دروازه‌بان‌های تیمهای ایرانی باشد.

طبق اطلاعات یک سایت معتبر آماری، در صدر این جدول، سیدمهدی رحمتی قرار دارد که 21 بار موفق شده دروازه تیمهایش در لیگ قهرمانان آسیا را بسته نگه دارد و باید دید گردان این شانس را پیدا خواهد کرد که به رحمتی برسد یا نه.

فولاد دو بازی دیگر در مرحله گروهی دارد و در صورت صعود از گروهش – که احتمالش زیاد است – گردان تمام تلاشش را برای رسیدن به این هدف ویژه انجام خواهد داد.

1984