پدیده 18 ساله آلمان‌ها و هم‌تیمی آزمون در لورکوزن زمان ترک این تیم را مشخص کرد

پدیده 18 ساله آلمان‌ها و هم‌تیمی آزمون در لورکوزن زمان ترک این تیم را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتس پیش از پارگی رباط صلیبی خود، فصل فوق‌العاده‌ای را در بایرلورکوزن سپری می‌کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، فلوریان ویرتس، پدیده هجده ساله و آلمانی بایرلورکوزن همچنان به دنبال جای پای ثابت در تیم ملی آلمان است و علاقه‌مند به حضور در جام جهانی قطر؛ او در حال حاضر، انتقال به باشگاهی دیگر را موضوعی قابل توجه نمی‌داند. 

در بایرلورکوزن این نگاه وجود دارد که فلوریان ویرتس پیش از سال 2024 میلادی این تیم را ترک نکند. ستاره جوان بایرلورکوزن در مورد زمان خروجش از این تیم به خبرنگاران می‌گوید: "بدون شک فرصت‌هایی جهت بازی برای تیم دیگری هم به وجود می‌آید اما تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ام. سر وقت خودش و در زمان دریافت پیشنهاد، تصمیم خواهم گرفت که قدم بعدی کجا خواهد بود."

این ستاره هجده ساله آلمانی به چهارچوب زمانی خاصی برای این تصمیم خود اشاره نمی‌کند. در این بین، وضعیت قرارداد به خودی خود بسیار معنادار است؛ زیرا این هافبک توانمند تا سال 2026 با بایرلورکوزن قرارداد دارد و البته ادامه حضور او تا این تاریخ بستگی به پیشنهادهای ارائه شده دارد. فلوریان ویرتس همچنین در مورد قرارداد طولانی‌مدت خود با لورکوزنی‌ها می‌گوید: "بازیکنان زیادی در اطراف من هستند که قرارداد طولانی‌مدت دارند. این نشان‌دهنده برنامه باشگاه جهت حفظ بازیکنانش برای طولانی‌مدت و در نتیجه داشتن یک تیم کارآمد در هر فصل است."

کسب یک عنوان در دوران حضور در بایرلورکوزن، یکی از اهداف اصلی ویرتس محسوب می‌شود. به هر حال، این باشگاه آلمانی از زمان پیروزی در جام حذفی در سال 1993 تاکنون عنوان و افتخار خاصی به دست نیاورده است. ویرتس در این باره می‌گوید: "البته که در این‌جا نیز شانس قهرمانی وجود دارد. این نیز یکی از هدف‌های ماست زیرا ما تیم خوبی داریم؛ امیدوارم بتوانیم جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم و خود را در صحنه‌ای بزرگ ثابت کنیم."

9404