علی دشتی - تراکتور،‌ بلاتکلیف در برزخی خودساخته

علی دشتی - تراکتور،‌ بلاتکلیف در برزخی خودساخته

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود اینکه سرمربی تراکتور رسما اعلام کرده که به علی دشتی دیگر نیازی ندارد، باشگاه تراکتور نسبت به تعیین تکلیف این بازیکن اقدامی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ۱۴ فروردین بود که ارطغرول ساغلام‌ در نشست خبری تیمش پس از برد مقابل مس رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی راجع به ادامه کار علی دشتی با این تیم گفت که وی اشتباه غیرقابل بخششی انجام داده و به خاطر حفظ برخی ارزش ها، این بازیکن بوشهری را کنار گذاشته و به نوعی خبر از پایان کار این بازیکن با تراکتور در این فصل داد.

اما دوری دشتی از تمرینات تراکتور، قبل تر از صحبت‌های سرمربی این تیم و اتمام حجت او مقابل رسانه ها رخ داده است؛ جایی که دشتی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ با انتشار یک استوری بسیار تند به مدیرعامل این تیم و مربی جدیدش محمد نصرتی حمله کرد. مهاجم اسبق استقلال بابت مشکلات مالی و البته بدقولی های سهرابی گلایه و ادعا کرد محمد نصرتی به ساغلام اطلاعات غلط می دهد تا این مربی نتیجه نگیرد و خودش سرمربی تیم شود؛ اتهامی‌ سنگین که درنهایت صرفا واکنش خود نصرتی را در صفحه شخصی‌اش به دنبال داشت و باشگاه تراکتور در این باره سکوت کرد.

سکوت باشگاه تراکتور در عدم واکنش به اتهام بازیکن استقلال به نصرتی خلاصه نمی شود. بعد از صحبت های شفاف ساغلام در پایان نشست خبری و اعلام بی نیازی به دشتی از سوی او انتظار می‌رفت باشگاه تراکتور موضع خود را در قبال این بازیکن روشن کند. علی دشتی که طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت با تیم آذربایجانی تا پایان ژوئن سال 2023 قرارداد دارد، جدیدا یک استوری اینستاگرامی در تبریز از خود منتشر کرد تا مشخص شود در این شهر حضور دارد و این روزها را در حالتی بلاتکلیف سپری می‌کند و تکلیف وی لاقل برای رسانه ها و طرفداران تراکتور مشخص نیست.

1984