خرم الحسینی: در تراکتور در حقم اجحاف شد

خرم الحسینی: در تراکتور در حقم اجحاف شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جوان مسجدسلیمانی‎ها می گوید در نیم فصل اول بابت کم بازی کردنش در حق وی اجحاف شده است.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد خرم الحسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبالی درباره آخرین شرایطش تیمش گفت: شرایط تیم شکر خدا خیلی خوب است. در تهران اردو داشتیم که خیلی به ما کمک کرد. بازیهای دوستانه مناسبی داشتیم. بازی با پیکان و سپس با پرسپولیس که توانستیم هماهنگی خوبی از خود نشان دهیم و با این تیم مساوی کردیم. الان در مسجدسلیمان تمرین می‌کنیم. فضا و جو تیم خیلی خوب است و آماده باری با تراکتور می‌شویم.

خرم الحسینی که تجربه کار با مهاجری را در ماشین سازی دارد راجع به اضافه شدن این سرمربی به اردوی نفت بیان کرد: از روحیات و سبک بازی ایشان شناخت دارم و این تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کرد تا با تفکرات ایشان بیشتر هماهنگ شویم. با ورود ایشان هم یک برد آوردیم که فضای تیم را بسیار تغییر داد.

هافبک زردپوشان نفتی راجع به اینکه پس از جدایی از تراکتور در تیم جدیدش بازی های بیشتری انجام می دهد گفت: خدا را شاکرم که در نیم فصل دوم تقریبا همه بازیها را بوده‌ام. دوست ندارم راجع به نیم فصل اول و تراکتور صحبت کنم ولی حس می‌کنم در حقم اجحاف شد.

وی در رابطه با انگیزه‌اش برای بازی با تراکتور گفت: تیم ما ۶ بازی در پیش دارد که تمامی این بازی‌ها در حکم فینال است و بازی تراکتور هم یکی از آنهاست و آن را از بقیه جدا نمی‌دانیم. تراکتور تیم سابق من است و حس و حال خاصی در این بازی دارم که نمی‌دانم اسمش را انگیزه بگذارم یا نه ولی شاید این بازی برای شخص من کمی متفاوت‌تر باشد. چیزی که راجع به تراکتور برایم ارزشمند است هواداران این تیم هستند که حتی در بدترین روزهایم همیشه به من ابراز محبت می‌کردند.

خرم الحسینی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نفت در لیگ برتر می ماند یا نه، گفت: همه عوامل تیم از مدیریت گرفته تا تدارکات تمام وجودمان را می گذاریم تا این تیم بماند چرا که شهر مسجدسلیمان نسبت به ثروت‌هایی که دارد خیلی محروم است و تمام دلخوشی مردم این شهر این تیم است. همین جا قول می دهم با تمام توانمان برای بقای نفت خواهیم جنگید. از هواداران خونگرممان هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا با کمک هم بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

۱۹۸۴