سه بازیکن محبوب پدیده آلمانی که هر سه در بارسلونا بوده‌اند/ ستاره آینده کاتالان‌ها؟

سه بازیکن محبوب پدیده آلمانی که هر سه در بارسلونا بوده‌اند/ ستاره آینده کاتالان‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی و آلمانی، به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به جذب و در اختيار گرفتن پدیده جوان و ملی‌پوش آلمانی باشگاه بایر لورکوزن آلمان علاقه‌مند می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و شبکه اسکای اسپورتس، فلوریان ویرتس، پدیده تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط میانی باشگاه بایر لورکوزن به خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس آلمان در ارتباط تیم و بازیکن مورد علاقه‌اش گفته است: "من در واقع چند پوستر در اتاق خودم آویزان کرده‌ام. برای مثال لیونل مسی، عثمان دمبله و پیر امریک اوبامیانگ. اولین پیراهن من اما پیراهن لیونل مسی در آرژانتین بود. وقتی کوچک بودم، او بهترین بازیکن بود. هیچ کس نمی‌تواند مانند او بازی کند."

به نظر می‌رسد که علاقه این پدیده جوان ژرمن‌ها و باشگاه بایر لورکوزن آلمان به بلوگرانا و بازیکنانش بسیار زیاد است. فلوریان ویرتس چندین مرتبه به خبرنگاران رسانه‌ها گفته که چقدر باشگاه بارسلونا و شخص لیونل مسی را دوست دارد.

گفته می‌شود که مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا پیش از انتقال احتمالی این بازیکن جوان و ملی‌پوش آلمانی در سال 2023 میلادی، این هافبک تهاجمی را در رادار خود نگه می‌دارد. این بازیکن جوان در حال حاضر به دلیل مصدومیت شدید از نوع پارگی رباط صلیبی زانوی پای خود، از میادین مسابقات فوتبال به دور است.

فلوریان ویرتس در این فصل در سی و یک مسابقه با پیراهن بایرلورکوزن 10 گل به ثمر رسانده و چهارده پاس گل نیز ارسال کرده است.

9404