خالدی: باید در بازی‌های باقی مانده ۱۵ امتیاز بگیریم

خالدی: باید در بازی‌های باقی مانده ۱۵ امتیاز بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای هواداران ما مهم است که فولاد را در دربی خوزستان شکست دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امید خالدی در خصوص وضعیت صنعت نفت و اینکه آنها در 8 بازی گذشته فقط یک برد به دست آورده‌اند، گفت: تعطیلی لیگ برتر به ضرر صنعت نفت شد چون قبل از این تعطیلی روند خوبی داشتیم و می‌توانستیم در بازی‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم. از طرفی باید مشکلات مالی تیم ما را هم در نظر بگیرد که این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم ریخته است.

وی ادامه داد: قرار بود مشکلات مالی حل شود و پالایشگاه نفت، پولی به حساب باشگاه بریزد که این اتفاق رخ نداده است. پالایشگاه سرمایه زیادی دارد ولی چیزی به صنعت نفت نرسیده است. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. وقتی مشکل مالی وجود داشته باشد بازیکنان هم تمرکز لازم را ندارند.

خالدی در خصوص تقابل فردا با فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این بازی از حمایت هواداران در ورزشگاه بهره ببریم و این را هم به خوبی می‌دانیم که شکست دادن فولاد در دربی خوزستان چقدر برای آنها مهم است. بازی سختی داریم و فولاد هم تیم باکیفیتی است؛ با این حال هدفی جز برد نخواهیم داشت. در 5 بازی باقی مانده باید 15 امتیاز بگیریم و بازی با فولاد اولین مسابقه‌ای است که برای صنعت نفت حکم فینال را دارد.

9719