هافبک منچستریونایتد با دریافت پاداش به‌صورت آزاد به یوونتوس می‌پیوندد

هافبک منچستریونایتد با دریافت پاداش به‌صورت آزاد به یوونتوس می‌پیوندد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک صربستانی منچستریونایتد با دریافت پاداشی 10 میلیون یورویی به‌صورت آزاد راهی یوونتوس خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی‌استار، نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد تابستان امسال به صورت رایگان به یوونتوس خواهد پیوست.

این بازیکن صربستانی با فسخ قراردادش با شیاطین سرخ، یک‌فصل پیش از اتمام آن موافقت کرد و چند هفته پیش تایید کرد که فصل آینده در اولدترافورد حضور نخواهدداشت. او اکنون برای حضور در سری آ آماده می‌شود که احتمالاً آخرین انتقال بزرگ دوران حرفه‌ای او پیش از بازنشستگی خواهدبود.

ماتیچ همچنین با پیوستن به بیانکونری، امتیاز مالی خوبی دریافت می‌کند. او 10 میلیون پوند به‌عنوان پاداش برای امضای قرارداد آزاد و 90 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت خواهد کرد. هرچند گفتنی‌است، مدت قرارداد هافبک صرب با باشگاه ایتالیایی هنوز مشخص نشده‌است.

هافبک سابق چلسی همچنین مورد توجه آاس رم، که در این سه بازیکن لیگ برتری را به‌خدمت گرفته‌است، قرار دارد. با این حال، بنظر می‌رسد که یوونتوس رقبای داخلی خود را برای امضای قرارداد با ماتیچ شکست داده‌است.

ماتیچ در سال 2017 با مبلغ 40 میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست. اگرچه او یک بازیکن ثابت در تیم بوده است، اما این هافبک موردعلاقه مورینیو با لباس منچستریونایتد به‌ندرت توانست روزهای خوش در غرب لندن را مجددا تجربه کند.

او 189 بازی در تمامی رقابت‌ها، از جمله 128 بازی در لیگ برتر، را با پیراهن شیاطین سرخ تجربه کرد، اما هرگز موفق به کسب جام نشد. ماتیچ تنها در جام حذفی 2018-2017 و لیگ اروپا 2021-2020 به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

9719