رئال مادرید رقیب کورتوا در فصل 23-2022 را انتخاب کرد

رئال مادرید رقیب کورتوا در فصل 23-2022 را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان 23 ساله اوکراینی که در دو فصل اخیر بازیکن ذخیره کورتوا بوده است، در تابستان بعدی از رئال می رود تا در جایی بازی کند که شانس بیشتری برای بازی کردن نصیبش شود.

به گزارش فوتبالی، لونین که با مهار پنالتی و چند نمایش خوب در مقابل کادیز نامش را سر زبان ها انداخته، در حال مذاکره با مشتریان مختلف است و به نظر می رسد که سال آینده در رئال نخواهد بود. رئال مادرید برای خرید آندری از تیم زوریا لوهانسک اوکراین مبلغ 8.5 میلیون یورو در سال 2018 هزینه کرد و حالا بعد از چهار سال به نظر می رسد که وقتش رسیده که آندری از رئال جدا شود تا در تیمی باشد که شانس بیشتری برای بازی کردن نصیبش شود.

در چنین شرایطی مدیران رئال مذاکرات را با داوید اوسپینا دروازه بان کلمبیایی آغاز کرده اند. اوسپینا در پایان فصل با اتمام قرارداد با ناپولی به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. جالب این که خامس رودریگز شوهر سابق خواهر وی، مدت زیادی در رئال بازی می کرد و حالا رئال پس از چندین سال دوباره می تواند یک کلمبیایی دیگر را در ترکیبش داشته باشد. آنچلوتی از دوران حضور خود در ناپولی به خوبی دروازه بان کلمبیایی را می شناسد و به همین خاطر برای انتقال اوسپینا چراغ سبز نشان داده است. این دروازه بان باتجربه می تواند بدون مشکل نقش دروازه بان ذخیره را در رئال بپذیرد و منتظر فرصت هایش در جام حذفی یا بازیهای آسان تر باشد.

4125