سومین حضور ابراهیمی در ترکیب اصلی پرسپولیس

سومین حضور ابراهیمی در ترکیب اصلی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا ابراهیمی برای سومین بار در رقابتهای این فصل، در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع بلند قامت و میانی پرسپولیس که بیشتر بازی‌های این فصل را از روی نیمکت و یا سکوها نظاره‌گر بود مقابل تراکتور در کنار علی نعمتی زوج قلب دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

ابراهیمی که پس از بازی مقابل گل‌گهر در دور رفت و نبرد مقابل ویستا توربین در جام حذفی سومین بازی فیکس خود را در لیگ بیست و یکم برای قرمزها انجام می‌دهد امیدوار است بتواند نمایش خوب خود را مقابل سپاهان(علیرغم باخت تیمش) این بار مقابل تراکتور تکرار و توانایی‌های خود را به کادر فنی تیمش اثبات کند.

ابراهیمی در شرایطی این فصل به نیمکت پرسپولیس پیچ شده بود که او به‌رغم سنی بالا در تیم قبلی‌اش، یک تکیه گاه در مرکز خط دفاعی محسوب می‌شد و امیر قلعه‌نویی روی او بسیار حساب می‌کرد. یکی از دلایلی که سبب شد گل‌محمدی و دستیارانش پس از جدایی حسین کنعانی‌زادگان، ابراهیمی را به پرسپولیس بیاورند، نمایش‌های توأم با استحکام و اعتماد به نفس بالای وی در بازی‌های فصل پیش گل‌گهر بود.

از آنجا که ابراهیمی بازی‌های رسمی چندانی برای قرمزها انجام نداده ابهام کلی در مورد آینده او در پرسپولیس وجود دارد و حال باید دید نمایش او مقابل تراکتور می تواند باعث ادامه همکاری پرسپولیس در فصل آینده شود یا نه.

7655