مصدومیت بازیکن تراکتور در اثر پرتاب سنگ(عکس)

مصدومیت بازیکن تراکتور در اثر پرتاب سنگ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش دو تیم پرسپولیس و تراکتور در نیمه اول هر چقدر که در زمین کسل کننده بود اما برخی از تماشاگران حاضر ورزشگار یادگار امام(ره) با سنگ‌پرانی حواشی زیادی را به وجود آوردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در اواسط نیمه اول و زمانی که قصد داشتند ضربه کرنر را روی دروازه تراکتورارسال کنند با حمله هواداران تراکتور مواجه شده و هواداران این تیم که امروز بیشتر از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه را به خود اختصاص داده‌اند اجازه ارسال ضربه را به پرسپولیسی‌ها ندادند تا با پرتاب سنگ و بطری آب معدنی از قرمزهای پایتخت استقبال کنند.

پرتاب سنگ و بطری در حالی که لحظه به لحظه با شدت بیشتری انجام می‌شد، بازیکن تراکتور را هم مصدوم کرد و یکی از سنگ‌ها به عبدالله حسینی بازیکن تراکتور برخورد کرد تا کادر پزشکی تراکتور مجبور به حضور در زمین و مداوای این بازیکن شود.

پس از این صحنه تراکتوری‌ها همچنان به پرتاب سنگ ادامه دادند و درخواست کادرفنی این تیم و بازیکنان تراکتور از جمله مهدی کیانی و اخباری بالاخره موجب شد تا آنها دست از پرتاب سنگ بردارند.

پیش از شروع مسابقه هم در حالی که یحیی گل‌محمدی و آنالیزور این تیم محمد عسگری قصد حضور در جایگاه ویژه را داشتند، برخی هواداران منتسب به تراکتور، به شکل عجیبی از آنها میزبانی کردند!

7655