نقی‌زاده: تا به حال پاس گل ۶۰ متری نداده بودم/ یک فصل دیگر قرارداد دارم

نقی‌زاده: تا به حال پاس گل ۶۰ متری نداده بودم/ یک فصل دیگر قرارداد دارم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، قراردادی که دارای یک بند جدایی هم هست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا نقی‌زاده درباره تساوی تیمش برابر پیکان، اظهار داشت: در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم، ولی تیم ما می‌توانست برنده از زمین بیرون بیاید. تیم حریف فقط از یک موقعیت استفاده کرد و به گل رسید، ولی تیم ما جدا از گلی که زدیم چند موقعیت خوب دیگر را هم از دست داد. ما در حال حاضر رتبه خوبی در جدول داریم و تلاش می‌کنیم در بازی آخر هم عملکرد خوبی داشته باشیم و این رتبه را حفظ کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد پاس گلی که در بازی مقابل پیکان به محمدرضا آزادی داد، تصریح کرد: تا به حال به این سبک پاس گل نداده بودم، ولی خدا را شکر که این پاس 60 متری در نهایت با ضربه آزادی تبدیل به گل شد.

وی راجع به اینکه آیا قرار است فصل بعد هم در آلومینیوم اراک بماند، گفت: من یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم، ولی در این قرارداد بند جدایی وجود دارد. بهتر است فصل تمام شود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد، ولی امیدوارم بهترین اتفاق برای من و آلومینیوم رخ دهد.

9719