تصمیم مدافع قرمزها برای جدایی از پرسپولیس؟

تصمیم مدافع قرمزها برای جدایی از پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- گمانه زنی ها نشان می دهد ممکن است مدافع بلند قامت قرمزها با پایان مسابقات لیگ برتر تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای نه‌چندان امیدوارکننده یحیی برای پرسپولیس، بخش مهمی از فصل را روی نیمکت سپری کرد تا در پایان فصل احتمال جداییش از جمع قرمزها زیاد باشد.

علیرضا  ابراهیمی در همان اولین هفته‌ها به نیمکت‌نشینی واکنش نشان داد و همین مساله رابطه بین او و کادر فنی را تیره و تار کرد تا او اصلا فرصت بازی در ترکیب قرمزها در بسیاری از بازی‌های این فصل به دست نیاورد.

مجموعه این اتفاقات نامساعد و مهره‌چینی‌ها در تضاد با خواسته‌های ابراهیمی در شرایطی روی داده که وی به‌رغم سنی بالا در تیم قبلی‌اش گل‌گهر سیرجان، یک بازیکن ثابت در مرکز خط دفاعی محسوب می‌شد و امیر قلعه‌نویی روی او بسیار حساب می‌کرد.

ابراهیمی امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس  دلجویی کرد و به نظر می‌رسد با توجه به این استوری علیرغم داشتن قرارداد با قرمزها برای فصل آینده در آستانه جدایی از جمع این تیم قرار بگیرد.

باید منتظر ماند و دید مدیریت باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی درباره این مدافع اتخاذ خواهد کرد و آیا او را با بازیکن خاصی معاوضه خواهد کرد یا قصد فروش این بازیکن را دارد.

7655