برومند: مجیدی خودش را از استقلال بیشتر دوست دارد/ شک ندارم آجورلو بهترین انتخاب را انجام می‌دهد

برومند: مجیدی خودش را از استقلال بیشتر دوست دارد/ شک ندارم آجورلو بهترین انتخاب را انجام می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد در بحث انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان، مدیرعامل این باشگاه بهترین انتخاب را انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، پرویز برومند درباره تصمیم فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال که با انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال روبه‌رو شده است، گفت: آنهایی که می‌خواهند دیدگاه غیراحساسی به این موضوع داشته باشند، به مجیدی حق می‌دهند که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، ولی من احساسی هستم و نظرم این است که جدایی مجیدی از استقلال منطقی نبود. مجیدی خودش را بیشتر از استقلال دوست دارد و اگر این‌طور نبود در این تیم می‌ماند.

وی در مورد اینکه اکثر هواداران استقلال نسبت به جدایی مجیدی، موضع منفی نداشته‌اند، تأکید کرد: هواداران استقلال بهترین و منطقی‌ترین هواداران فوتبال در دنیا هستند. به هر حال این تصمیمی بود که مجیدی گرفت، ولی او بعد از اینکه استقلال را با آماری خوب قهرمان کرد باید می‌ماند و این روند را ادامه می‌داد.

برومند در پاسخ به این پرسش که «آیا جواد نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است؟»، اظهار داشت: مطمئناً گزینه خوبی است. فراتر از این موضوع باید بگویم که من به توانایی مدیری مثل آجورلو که بسیار مدبر و تواناست اعتقاد دارم و مطمئنم که برای انتخاب سرمربی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

پیشکسوت استقلال راجع به شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر خاطر نشان کرد: اگر استقلال بازیکنانش را حفظ و یک مهاجم گلزن و یک هافبک بازیساز جذب کند، شک نکنید که دوباره این قهرمانی را تکرار خواهد کرد.

7777