آخرین وضعیت بازگشت ادامه همکاری ساغلام با تراکتور؛ تبریز - استانبول در مِه!

آخرین وضعیت بازگشت ادامه همکاری ساغلام با تراکتور؛ تبریز - استانبول در مِه!

پایگاه خبری فوتبالی - داستان ادامه همکاری ارطغرول ساغلام با تراکتور تبدیل به سریالی با قسمت‌های خسته‌کننده و طولانی شده و سرانجام آن نیز در ابهام کامل قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ارطغرول ساغلام چهارمین سرمربی تراکتور در لیگ بیست و یکم بود که درنهایت ماموریتش برای حفظ تیم محبوب تی تی ها در لیگ برتر را با موفقیت به پایان رساند. وی که برای دومین مرتبه روی نیمکت تراکتور می‌نشست، دوباره توانست با عملکرد نسبتا مناسبش، هواداران سخت‌پسند تراکتور را راضی نگه دارد و البته محبوبیتی قابل توجه هم برای خود دست و پا کند. به همین منظور مدیران تیم سرخپوش هم از لحظه پایان لیگ برتر باب مذاکره برای تمدید قرارداد وی را آغاز کردند، مذاکراتی که لااقل تا زمان نگارش این گزارش سرانجامی نداشته است.

آن گونه که مسیر از تبریز - استانبول خبر می‌رسد، مسائل مالی دلیل اصلی ایجاد این تاخیر ملال‌آور بوده است. تقریبا دیگر همه می‌دانند که ساغلام بعد از تخفیفی که بدان راضی شده، مبلغ ۸۰۰ هزار دلار از باشگاه تبریزی می خواهد.

 سرمربی ترک تبار با توجه به حفظ این تیم در لیگ برتر و البته با توجه به محبوبیتش در بین هواداران تراکتور، به نوعی خود را محق این مبلغ می‌داند و حتی می‌توان گفت شاید برای تبریزی ها ناز می‌کند! نازی که حداقل تا بدینجا خریدار داشته و تی تی ها معتقدند سرمایه‌گذاری روی این سرمربی ارزشش را دارد و باشگاه نباید در این مورد خساست به خرج دهد. 

علاوه بر این بدترین خبر برای باشگاه تراکتور زمزمه‌هایی است که این روزها مبنی بر علاقه استقلال به ارطغرول ساغلام، رسانه‌ای شده است. آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان کسی که اولین بار ساغلام را به فوتبال ایران آورد می‌تواند او را برای پیوستن به تراکتور وسوسه کند.

خبرها درباره آینده ساغلام در تراکتور ضد و نقیض است و می‌توان گستره آن را از مسجل شدن حضور ۹۹/۹۹ درصدی سرمربی ترک‌تبار به نقل از سرپرست تراکتور تا خبر یکی دو روز پیش برخی رسانه‌ها مبنی بر منتفی شدن حضور وی به دلیل برداشتن نام تراکتور از بیو صفحه اینستاگرامش، مشاهده کرد. 

در این زمینه حتی در ارتباطی که "فوتبالی" با یکی از دستیاران ترک تبار ساغلام گرفته، وی از عبارت "نمی دانم" در پاسخ به همه سوالات مطروحه استفاده کرده است!

 البته یکی از نفرات نزدیک به ارطغرول در باشگاه تراکتور با وجود اینکه حاضر به دادن اطلاعاتی در این زمینه نشد ولی مدعی شد که بازگشت ساغلام به تراکتور منتفی نشده و همه چیز پنجاه پنجاه است. همچنین‌ محمد نصرتی دستیار ایرانی ساغلام نیز در صحبتی که همین دیشب در فضای مجازی با برخی هواداران تراکتور داشت اشاره کرد که واقعا اطلاعی از روند مذاکرات ندارد ولی می داند که این امر همچنان در جریان است و متوقف نشده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام کار چه خواهد بود؛ آیا ارطغرول ساغلام کوتاه خواهد آمد یا محمدرضا زنوزی  مجبور خواهد شد سر کیسه را بیشتر شل کند؟ شاید هم ساغلام به ایران برگردد اما مقصد او تیم دیگری به جز تراکتور باشد.

1997