مقصد غیرمنتظره برای مهاجم فصل گذشته بارسلونا

مقصد غیرمنتظره برای مهاجم فصل گذشته بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لوک دی یونگ مهاجم هلندی سویا فصل گذشته به بارسلونا ملحق شد که  چند گل مهم و سه امتیازی را برای این تیم به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی تمایلی به حفظ دی یونگ نداشت و به همین خاطر این مهاجم به سویا برگشت. حالا اخبار حاکی از آن است که سویا در حال مذاکره با باشگاه دپورتیوو تولوکا در لیگ مکزیک است و احتمالا دی یونگ برای ادامه فوتبالش راهی لیگ مکزیک می شود.

در حقیقت باشگاه تولوکا به شدت به خرید مهاجم هلندی علاقمند است. دی یونگ هنوز یک سال دیگر با سویا قرارداد دارد اما جایی در برنامه های لوپتگی ندارد و به نظر می رسد که پس از یک فصل حضور در بارسلونا قرار است که راهی لیگ مکزیک شود. باشگاه مکزیکی در نظر دارد که برای خرید این مهاجم باتجربه مبلغی در حدود پنج میلیون یورو بپردازد.

دی یونگ 32 ساله آخرین سالهای فوتبالش را طی می کند و حالا می تواند با درخشش در لیگ مکزیک به ادامه بازی در قاره آمریکای شمالی امیدوار باشد. لیگ مکزیک از یک ماه دیگر شروع می شود و به همین خاطر تولوکا می خواهد هر چه زودتر انتقال لوک را نهایی کند و این مهاجم را به ترکیبش اضافه کند. لوک دی یونگ مجموعا در 90 بازی لالیگایی خود شانزده گل و دو پاس گل داشت.

4125