جزییات قرارداد پدیده 19 ساله با بارسلونا

جزییات قرارداد پدیده 19 ساله با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو توره 19 ساله بالاخره قرارداد نهایی خود را با بارسلونا امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک کانتابریایی چهارشنبه ظهر قرارداد جدید خود را با بارسلونا امضا کرد هر چند که پابلو چند هفته پیش برای انتقال از راسینگ سانتاندر به بارسا توافق کرده بود. مراسم به شکل خصوصی و بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

پابلو توره قراردادی چهار ساله با بند فسخ 100 میلیون یورویی به امضا رساند. بارسلونا برای خرید این بازیکن پنج میلیون یورو به راسینگ پرداخت که البته در قرارداد پاداشهایی در نظر گرفته شده که باعث می شود تا در صورت اجرایی شدن این پاداش ها قیمت وی به بیش از 20 میلیون یورو برسد. بدین ترتیب راسینگ می تواند در صورت درخشش این بازیکن مبلغ قابل توجهی را کسب کند. بارسلونا در زمان خرید پدری در لاس پالماس نیز قرارداد مشابهی را امضا کرده بود.

این بازیکن بر اساس تعداد بازیهایش در تیم بزرگسالان بارسلونا و عناوین و افتخاراتی که می تواند کسب کند، می تواند قیمتش را بالاتر ببرد.  پابلو توره پسر استبان توره بازیکن سابق راسینگ است. پابلو در سال 2015 وارد آکادمی راسینگ شد و حالا راهی بارسا شده است. وی امیدوار است که پیش فصل را در تیم بزرگسالان بارسلونا داشته باشد. او امیدوار است که فصل بعد در تیم آکادمی بارسا درخشد تا شانس حضور در تیم بزرگسالان را داشته باشد.

4125