هافبک جوان پرسپولیس در تیررس سپاهان

هافبک جوان پرسپولیس در تیررس سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی جوان قرمزها در آستانه توافق با سپاهان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، محمد شریفی هافبک دفاعی جوان فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل اول نمایش درخشانی در ترکیب قرمزها داشت تاکنون حاضر به تمدید قرارداد با این تیم نشده است.

گفته می شود این بازیکن جوان که در لیست یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد حضور داشت پیشنهاد مالی بسیار خوبی از طلایی پوشان اصفهان دریافت کرده است و این احتمال وجود دارد که شریفی قرارداداش را به زودی با سپاهان رسمی کند تا فصل آینده را در این تیم و پیراهن زرد سپاهان به میدان برود.

شریفی که در نیم فصل دوم بسیاری از بازی‌های پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد در ادامه هر زمان از سوی کادر فنی قرمزها به کار گرفته شد عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در بازی با فجرسپاسی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

گفته می شود علاوه بر پیشنهاد مالی بالای سپاهان به شریفی، این بازیکن اولویت بعدی‌اش حضور در ترکیب ثابت این تیم خواهد بود، موضوعی که یحیی در گفت‌و‌گو با این بازیکن تضمینی برای فصل آینده نداده بود و همه چیز را به تلاش او در تمرینات منوط کرده بود.

به نظر می‌رسد پس از جدایی حامدلک، احسان پهلوان و سعید آقایی باید شریفی را چهارمین خروجی قرمزها در پایان لیگ بیست و یکم دانست.

این بازیکن که پیشنهادهای دیگری از سایر تیم‌های لیگ برتری نیز دریافت کرده است اما احتمال پیوستن او به سپاهان بیش از دیگر تیم‌ها است.

7655