مهاجم تیم زیر 19 سال اسپانیا به رئال مادرید پیوست

مهاجم تیم زیر 19 سال اسپانیا به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید به عنوان سرمربی تیم رزروهای این باشگاه یعنی کاستیا با خبر خوشی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، نوئل لوپز مهاجم 19 ساله دپورتیوو لاکرونیا و تیم زیر 19 سال اسپانیا به آکادمی رئال مادرید پیوست. نوئل لوپز یکی از آینده دارترین مهاجمان فوتبال اسپانیا به شمار می رود که در فصل گذشته مجموعا 35 بازی برای تیم اصلی و رزروهای دپورتیوو انجام داد.  رئال مادرید ماه بود که شرایط این بازیکن آینده دار را دنبال می کرد و حالا او زیر نظر رائول گونزالس در ترکیب کاستیا به رشد ادامه خواهد داد تا در صورت درخشش بتواند شانس های خود را برای حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید افزایش بدهد. رئال مادرید حتی نوئل لوپز را برای تماشای بازی رئال و پی اس جی در برنابئو به مادرید دعوت کرده بود تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

نوئل لوپز بدین ترتیب یکی از چهره های شاخص اکادمی رئال مادرید در فصل آینده خواهد بود و هواداران رئال مادرید عملکرد وی را با دقت زیر نظر خواهند گرفت. رائول در سه فصل گذشته هدایت کاستیا را به عهده داشته است که تلاش های وی برای صعود به لیگ دسته دو اسپانیا با ناکامی همراه بوده است و امیدوار است که در فصل آینده بالاخره طلسم شکنی کند.

4125