شکایت پرسپولیس از معاون باشگاه مس

شکایت پرسپولیس از معاون باشگاه مس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس از معاون ورزشی مس رفسنجان شکایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، صحبت‌های علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در حاشیه تمرین دیروز این تیم با خبرنگاران درباره قرارداد منشا و دلیل عدم حضور او در پرسپولیس با واکنش مدیران پرسپولیس مواجه شد و قرمزها قصد دارند علیه این مدیر فوتبالی در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال طرح شکایت کنند.

علیزاده که با سوال خبرنگاران درباره شفاف‌سازی در مورد قرارداد منشا مواجه شد، گفته بود: " ما  حدود 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم. خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم که باید از او تشکر کنم که بخاطر باشگاه، مدیریت و شخص ربیعی برگشت به تیم ما. وقتی بازیکنی در تیم ما می ماند یعنی اذیت نشده است و عملکرد باشگاه خیلی خوب بوده است."

 علیزاده در مورد اینکه چقدر پرسپولیس به منشا دستمزد پیشنهاد داده و صحبتهایی درباره پیشنهاد 200 هزار دلاری این باشگاه به آقای گل فصل گذشه منتشر شده بود، چنین توضیحی داد:" نمی‌دانم چقدر پرسپولیس پیشنهاد داده است اما پیشنهادشان قطعا بیشتر از 200 هزار دلار بوده است.به هر حال ما قراردادمان با منشا را بستیم و خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمتش هستیم."

این بخش صحبت‌های علیزاده موجب ناراحتی مدیران باشگاه پرسپولیس شده تا آنها تصمیم بگیرند علیه معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در ارکان قضایی این فدراسیون طرح شکایت کنند.

7655