سوال روز/ ابراهیمی در پرسپولیس می ماند یا نمی ماند؟

سوال روز/ ابراهیمی در پرسپولیس می ماند یا نمی ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا یحیی گل‌محمدی مدافع کرمانی پرسپولیس را در لیست مازاد قرار داده است؟

به گزارش فوتبالی، علیرضا ابراهیمی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد روز گذشته در حالی با انتشار یک استوری از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد که کادر فنی قرمزها تاکنون نسبت به او اعلام عدم نیاز نکرده است.

ابراهیمی فصل قبل در شرایطی پرسپولیسی شد که انتظار داشت بعد از بازی با الهلال عربستان از همان بازی هفته اول مقابل فولاد فیکس شود اما اعتراض به نیمکت‌نشینی منجر به بیرون ماندنش از لیست شد. او فقط در همان هفته‌های چهارم و پنجم و سه چهار بازی آخر فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در سایر مسابقات یا نیمکت‌نشین محض بود یا روی سکو قرار می‌گرفت، این شرایط باعث شد که او در فصل زمستان هم گزینه نخست جدایی از پرسپولیس باشد اما به شکل عجیبی در پرسپولیس ماندنی شد و فقط در سه چهار بازی آخر فصل به میدان رفت.

در شرایطی که ابراهیمی از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اما این مدافع تصمیم گرفت با توجه به اینکه یک فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد در تمرینات این تیم حاضر شود، حال گفته می شود این مدافع بلند قامت در تمرینات روز گذشته حضور نداشت و دلیل آن تماس یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس مبنی حضور او در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی است.

با این وجود ابراهیمی با احتساب امروز دو روزی است که در تمرینات پرسپولیس غایب است تا به نوعی اعلام کند که می‌خواهد از جمع قرمزها جدا شود، البته با توجه به اینکه ابراهیمی قرارداد دارد جدایی‌اش از پرسپولیس به صورت رایگان نخواهد بود و یا باید فسخ کند و هزینه رضایت نامه را خودش یا باشگاه مقصد پرداخت کند یا اینکه قرضی به تیم دیگری برود.

باید منتظر ماند و دید آیا کارمند باشگاه پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل‌محمدی به علیرضا ابراهیمی اعلام کرده است در تمرینات شرکت نکند یا این یک تصمیم مدیریتی از سوی مدیران قرمزها بوده است.

7655