پیوستن سامان فلاح به استقلال منتفی شد/ پیشنهاد فولاد و پاختاکور روی میز مدیرعامل پیکان

پیوستن سامان فلاح به استقلال منتفی شد/ پیشنهاد فولاد و پاختاکور روی میز مدیرعامل پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جوان پیکان هنوز تکلیفش برای فصل آینده را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی، با تمدید قرارداد عارف غلامی با استقلال و همچنین قبول نکردن پرداخت رقم مالی رضایتنامه فلاح از سوی باشگاه استقلال، پیوستن سامان فلاح به استقلال منتفی شد.

سامان فلاح مدافع تیم امید ایران – که به لحاظ ظاهری، بی شباهت به امیر عابدزاده نیست _  یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

استقلال مشتری جدی این مدافع 21 ساله بود منتهی از آنجایی که این بازیکن با پیکان قرارداد دارد، مدیران این باشگاه صنعتی حاضر نیستند رضایتنامه او را با قیمت مدنظر باشگاه استقلال صادر کنند.

بر اساس اطلاعات فوتبالی، پیکان برای موافقت با جدایی این بازیکن، به پیشنهادی کمتر از 15 میلیارد تومان پاسخ مثبت نخواهد داد و حتی رقم اولیه پیشنهاد پیکانی ها هم 16 میلیارد تومان بوده است. با توجه به آنکه سقف قرارداد باشگاه استقلال که، 12 میلیارد تومان است، این باشگاه بیشتر از این رقم نمی‌تواند به پیکان پرداخت کند و به همین دلیل پیوستن به استقلال منتفی شد. باشگاه پرسپولیس با شنیدن این رقم عقب کشید اما فولاد خوزستان و همچنین پاختاکور ازبکستان دو مشتری دیگر فلاح هستند و گویا تمایل فلاح، بازی زیر نظر نکونام است منتهی همه چیز بستگی به توافق دو باشگاه فولاد و پیکان دارد. البته ممکن است فولاد بتواند رقم 16 میلیارد مدنظر پیکان را پرداخت کند.

در صورتی که حضور فلاح در فولاد منتفی نشود، او برای حضور در پاختاکور نیازمند گرفتن مجوزهای لازم از سازمان نظام وظیفه است. البته گفته می‌شود پیشنهاد پاختاکور بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار است.

گزینه آخر مدافع تیم ملی امید هم ماندن در پیکان و بازی کردن زیر نظر مجتبی حسینی است و باید دید نهایتا او چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

۱۹۸۴