شکایت باشگاه پیکان از عرفان شهریاری و نفت مسجد سلیمان

شکایت باشگاه پیکان از عرفان شهریاری و نفت مسجد سلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم امید ایران به خاطر فسخ غیرموجه قراردادش با پیکان، هنوز نتوانسته با تیمی به توافق قطعی برسد.

به گزارش فوتبالی، عرفان شهریاری که در اولین دیدار تیم امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا دروازه قطر را با یک قیچی برگردان زیبا باز کرد و نامش بر سر زبانها افتاد، در شرایطی قراردادش را با پیکان فسخ کرده که یک فصل دیگر با خودروسازان قرارداد دارد و طبق ادعای باشگاه پیکان، از طرفی 75 درصد قرارداد فصل گذشته خود از این باشگاه را دریافت کرده بود.

با توجه به اینکه طبق ادعای باشگاه پیکان، فسخ قرارداد این بازیکن با پیکان، غیرموجه بوده، علیرغم توافق ابتدایی او با باشگاه ذوب آهن، باشگاه اصفهانی از محرومیت احتمالی ترسید و حاضر به عقد قرارداد با عرفان شهریاری نشد تا این بازیکن – که گفته می‌شد مورد توجه پرسپولیس و استقلال هم قرار داشت – به نفت مسجد سلیمان برود.

این موضوع به گوش پیکان رسیده و آنها به باشگاه نفت مسجد سلیمان و شهریاری هشدار داده‌اند که در صورت عقد قرارداد شهریاری با نفت مسجدسلیمان، این باشگاه هم از او و هم از این باشگاه شکایت خواهد کرد. 

اتفاقی که باعث شده باشگاه نفت مسجدسلیمان هم برای توافق نهایی با این بازیکن مردد شود.

در صورتی که ادعای باشگاه پیکان درست باشد، عرفان شهریاری از شش ماه تا دو سال محروم می شود و همچنین باشگاه نفت مسجدسلیمان دو پنجره نقل و انتقالاتی قطعی محروم خواهد شد.

شهریاری در این شرایط یا باید به پیکان بازگردد یا به باشگاهی برود که پیکان رضایتنامه‌اش را برای آن تیم در ازای دریافت رقم توافقی بین دو باشگاه صادر کرده است.

1984