علیزاده: خیلی از تیم‌ها بیشتر از گل‌گهر هزینه کرده‌اند

علیزاده: خیلی از تیم‌ها بیشتر از گل‌گهر هزینه کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد، لیگ فصل آینده جذاب و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود، چرا که قدرت بین تیم‌ها تقسیم شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده درباره آخرین وضعیت گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و فشار تمرینات هم نسبت به یکی دو فصل گذشته بیشتر شده. الان هم در سیرجان روند آماده‌سازی‌مان را دنبال می‌کنیم تا روز به روز  آماده‌تر شویم. خوشبختانه خریدهای تیم در فصل نقل‌وانتقالات مفید بوده است و مطمئناً با تلاش بازیکنان، درایت امیر قلعه‌‌نویی و حمایت باشگاه فصل خوبی خواهیم داشت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود گل‌گهر جزو تیم‌های پرهزینه در فوتبال ایران است، تصریح کرد: شما به شرایط تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد نگاه کنید. قطعاً خیلی از تیم‌ها از جمله همین چهار تیم بیشتر از گل‌گهر هزینه کرده‌اند و این البته چیز عجیبی نیست. به‌هرحال فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و تیم‌ها هم قصد دارند برای موفقیت هزینه کنند. با این حال تیم ما ریخت و پاشی نداشته و آنطور که می‌گویند هزینه سنگینی انجام نداده است.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌گهر می‌تواند با تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد برای قهرمانی رقابت کند، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و امیر قلعه‌نویی هم تجربه بالایی دارد. مطمئناً تمام هدف ما این است که بهترین نتایج را بگیریم، ولی لیگ امسال واقعاً پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. به نظر من قدرت امسال بین تیم‌ها تقسیم شده است و باید منتظر شروع بازی‌ها باشیم.

9719