اظهار نظر جالب ستاره بارسلونا درباره لواندوفسکی

اظهار نظر جالب ستاره بارسلونا درباره لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک گارسیا ستاره اسپانیایی بارسلونا می‌گوید که به عنوان یک مدافع، از پیوستن روبرت لواندوفسکی به این باشگاه و همچنین از اینکه لازم نیست در مقابل او قرار بگیرد، بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان، سران بارسلونا موفق شدند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و بدین ترتیب این مهاجم 33 ساله سال بعد در لالیگا زیر نظر ژاوی هرناندز توپ خواهد زد. لواندوفسکی اولویت اصلی ژاوی و خوان لاپورتا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و آن‌ها علیرغم شنیدن جواب‌های منفی و توهین آمیز زیاد از طرف سران مونیخ، هیچ گاه عقب نشینی نکردند.

به نقل از سایت مارکا، گارسیا در ابتدا راجع به تور پیش فصل بلوگرانا در آمریکا گفت: "فکر می‌کنم شروع کردن پیش فصل به این شکل بسیار مهم است. ما باید به این راه خود ادامه دهیم و برای مسابقات لالیگا آماده شویم. اردوی پیش فصل در کشور آمریکا بسیار جالب و لذت بخش است. هواداران این کشور از ما حمایت می‌کنند."

"لواندوفسکی؟ به عنوان یک مدافع بهتر است شما افرادی مثل او را در تیم خود داشته باشید. لواندوفسکی یک مهاجم بسیار سطح بالاست و به ما کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم بتوانم هرچه زودتر به تیم ملحق شود."

4416