عکس؛ سلام نظامی اشرف و سارابیا به یاد آنری-اتوئو

عکس؛ سلام نظامی اشرف و سارابیا به یاد آنری-اتوئو

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در ادامه بازیهای دوستانه پیش فصل خود به مصاف گامبا اوزاکا رفت و با نتیجه شش بر دو پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هر سه عضو مثلث MMN یعنی امباپه، مسی و نیمار گلزنی کردند اما یکی از صحنه های جالب بازی مربوط به خوشحالی گل سارابیا بود که بعد از گلش به سمت اشرف حکیمی رفت و به او سلام نظامی داد. در حقیقت سارابیا و اشرف با این خوشحالی گل، یاد سلام نظامی معروف تیری انری و ساموئل اتوئو در بارسلونا به همدیگر را زنده کردند.

پی اس جی در این بازی با نتیجه شش بر دو توانست حریف ژاپنی خود را در هم بکوبد که سارابیا، نونو مندس و مسی هر کدام یک گل زدند، امباپه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نیمار هم دبل کرد که یکی از گلهایش از روی نقطه پنالتی بود.

پی اس جی با هدایت گالتیه در اردوی پیش فصل فعلا به چالش خاصی بر نخورده است و بازیهای دوستانه آسانی داشته اما به نظر می رسد که آنها سعی می کنند که به بهترین شکل خود را آماده کنند. آنها در فصل گذشته با هدایت پوچتینو روزهای کابوس واری را به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا سپری کردند و حالا برای فصل جدید با حس و حال متفاوتی حاضر می شوند.

4125