واکنش اینستاگرامی نیمار به انتقاد تند بازیکن بلژیکی(عکس)

واکنش اینستاگرامی نیمار به انتقاد تند بازیکن بلژیکی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بر هیچکس پوشیده نیست که نیمار جونیور در پاریسن ژرمن آن دستاورد ها و عملکردی که در بارسلونا داشت را نداشته است چرا که نیمار زمانی که در بارسلونا بود توانست به قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد اما در پی اس جی هرگز چنین دستاوردی نداشته است و مشخص هم نیست که بتواند به آن برسد یا نه.

به گزارش فوتبالی، توماس مونیه، بازیکن بلژیکی سابق پی اس جی که بین سال های 2016 تا 2020 در تیم پاریسی توپ زده است و به مدت سه سال با نیمار هم‌باشگاهی بوده است، انتقادی نسبتا تند را نسب به ستاره برزیلی مطرح کرد و گفت:"  باید اعتراف کنم که من یکی از هواداران نیمار در بارسلونا بودم. ولی وقتی به پاریسن ژرمن آمد، به نظرم جادوی خودش را از دست داده بود."

در واقع مونیه با این حرف ها به نوعی نیمار را به این قضیه متهم کرده که او دیگر در پاری سن ژرمن آن عملکردی که باید در بارسا ارائه می داده است را ارائه نداده است.

نیمار جونیور در یک کامنت اینستاگرامی در واکنش به این حرف هایی توماس مونیه که در یک پست اینستاگرامی به صورت خبر منتشر شده بود، نوشت:" این پسر خیلی حرف می زند" و پس از آن ایموجی خنده هم گذاشت تا به نوعی به حرف های مونیه خندیده باشد.

1470