مهاجم جنجالی در تمرین گل گهر(عکس)

مهاجم جنجالی در تمرین گل گهر(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جنجالی گل‌گهر این روزها حضوری فعال در تمرینات تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی، اریک بایناما بدون شک، عجیب‌ترین و خاص‌ترین خرید فصل گذشته لیگ برتر بود. بازیکنی که حتی یک گل هم برای گل گهر نزد اما با بازی در سه مسابقه روبه‌روی استقلال، سپاهان و پیکان، باعث کسر 7 امتیاز از گل گهر شد.

گل گهری‌ها به خاطر استفاده از این بازیکن غیرمجاز ( به دلیل عدم تطابق با قوانین وضع شده از سوی سازمان لیگ)، با جریمه بسیار سنگینی روبه‌رو شدند. البته در این پرونده، خود بایناما مقصر نبود و اشتباه باشگاه گل گهر در جذب این بازیکن، باعث شد که کمیته انضباطی، علیه این تیم رای بدهد هر چند که از دید باشگاه سیرجانی، وقتی بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، برای جذب این بازیکن، اوکی داده، پس نباید گل گهر را مقصر اتفاقات به وجود آمده دانست.

بایناما پس از محرومیت از حضور در لیگ برتر ایران راهی استقلال تاجیکستان شد تا پس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه این تیم بتواند مجوز حضور مجدد در لیگ برتر را دریافت کند.

اریک بایناما حالا در اردوی پیش فصل فصل گل‌گهر حضور دارد و با توجه به اتفاقات و حواشی که در فصل گذشته پیرامون او و باشگاه گل‌گهر رخ داد، قطعا یکی از سوژه‌های اصلی لیگ بیست و دوم خواهد بود.

7655