انصراف منچستری‌ها از خرید ستاره بولونیا به‌خاطر اعتراض هواداران!

انصراف منچستری‌ها از خرید ستاره بولونیا به‌خاطر اعتراض هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه منچستر یونایتد انگلستان خبر می‌رسد که علی‌رغم وجود رقابت شدید بین این تیم و یوونتوس ایتالیا برای جذب مارکو آرناتوویچ، اما ‌شیاطین سرخ از این رقابت کنار کشیده‌اند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک چاپ انگلیس و طبق گزارش رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی، منچستر یونایتد دیگر به دنبال خرید مارکو آرناتوویچ نمی‌باشد. گفته می‌شود که تگ قیمت این بازیکن به علاوه نارضایتی طرفداران سرخ‌پوشان، جزو عوامل کناره‌گیری منچستری‌ها از انجام این خرید می‌باشد و شیاطین سرخ اکنون به دنبال گزینه‌های تهاجمی دیگر می‌باشند.

بعد از این‌که بولونیا پیشنهاد اولیه را رد کرد، منچستر از خرید این بازیکن صرف نظر کرد در حالی که خود آرناوتوویچ خواهان انجام این انتقال بوده است.

اما درباره علت دقیق و عامل اصلی کناره‌گیری مدیران و مسئولان باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد از پروژه خرید و به خدمت گرفتن مارکو آرناتوویچ، مهاجم باشگاه ایتالیایی بولونیا که سرمربی‌گری این تیم را یک چهره سرشناس و معروف به نام سینیشا میهایلوویچ به عهده دارد، سابقه نژادپرستی و انجام رفتارها و بیان گفتارهای نژادپرستانه توسط این مهاجم اتریشی باشگاه بولونیا و فشارهای وارده از سوی رسانه‌ها و هواداران شیاطین سرخ به سران و مقامات این باشگاه انگلیسی در همین ارتباط و ابراز عدم رضایت آن‌ها از خرید احتمالی مدیران منچستری‌ها که منجر به حضور بازیکنی با چنین سابقه‌ای در اولدترافورد خواهد شد، عنوان شده است.

مشخص است که منچستر یونایتد اعتراضات زیادی از جانب طرفداران در مورد ایده خرید مارکو آرناتوویچ توسط باشگاه دریافت کرده است. بنابراین، منچستر یونایتد به اهداف هجومی دیگری برای تقویت تیم خود روی آورده است.

مایکل داموفسکی که اصالتا اهل کشور مقدونیه شمالی است، در نامه‌ای از منچستر یونایتد سوال کرده است که امضای قرارداد با مارکو آرناتوویچ چگونه با رویکرد ضد نژادپرستانه این باشگاه مطابقت دارد؟! در جواب، یکی از کارکنان باشگاه سرخ‌پوش گفته که نگرانی داموفسکی بجا بوده و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چندین طرفدار باشگاه منچستر یونایتد هم‌چنین مستقیما به ریچارد آرنولد، مدیر ورزشی شیاطین سرخ در این رابطه ایمیل‌هایی ارسال کرده‌اند.

بر همین اساس و مطابق این اقدامات و اتفاقات، منچستر یونایتد رسما از رقابت برای خرید و به خدمت گرفتن مارکو آرناوتوویچ از تیم بولونیا ایتالیا کنار کشید.

9404