بازیکنی که بارسلونا و منچستر یونایتد به دنبال جذب او هستند

بازیکنی که بارسلونا و منچستر یونایتد به دنبال جذب او هستند

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مونیه علی‌رغم تمایلی که منچستر یونایتد به جذب او دارد، علاقه زیادی به حضور در بارسلونا دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مصمم است در این تابستان در پست دفاع راست تقویت شود و به گفته موندو دپورتیوو، یکی از گزینه های مورد نظر آنها، توماس مونیه، مدافع بورسیا دورتموند است. تصور می شود که این بازیکن بلژیکی مشتاق حضور در نیوکمپ باشد. اما دورتموند نمی خواهد این بازیکن خود را بفروشد. آن‌ها نمی‌خواهند که فقط ده روز مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات، یک بازیکن فیکس خود را از دست بدهند. بارسلونا نیز تنها تیم علاقه‌مند به مونیه نیست.

منچستر یونایتد دیگر تیمی است که به جذب مونیه علاقه‌مند است. البته منچستری ها گزینه های دیگری هم دارند که سرجینیو دست از بارسلونا است. به نظر می رسد که توماس مونیه بارسلونا را به منچستر یونایتد ترجیح می دهد.

مونیه، ملی پوش بلژیکی، قبل از پیوستن به کلوب بروژ، کار خود را با تیم محلی ویرتون آغاز کرد. او آنها را در سال 2016 به مقصد فرانسه و پاری سن ژرمن ترک کرد و سپس در سال 2020 به دورتموند پیوست. اکنون این بازیکن مورد توجه تیم هایی مثل بارسلونا و منچستر یونایتد قرار گرفته است اما هنوز تصمیم نهایی او مشخص نیست و باید دید که چه شرایطی رقم می خورد.

1471