ژاوی پدیده 19 ساله را فعلاً پس فرستاد

ژاوی پدیده 19 ساله را فعلاً پس فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی به این نتیجه رسید که پابلو توره پدیده 19 ساله که از راسینگ به تیمش ملحق شده بود، فعلا تجربه کافی را ندارد و بدین ترتیب این بازیکن فصل اینده به صورت قرضی در تیم سابقش راسینگ سانتاندر بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک جوان در ابتدا در نظر داشت که در تیم رزروهای بارسلونا بازی کند و به تدریج به تیم بزرگسالان راه یابد اما با مشورت با ژاوی نظر خود را عوض کرد. در حقیقت ژاوی به پابلو اعلام کرد که در ماه های آینده شانس حضورش در تمرینات تیم بزرگسالان خیلی کم است چرا که بازیها به صورت فشرده برگزار می شوند و این بازیکن  باید در بارسلونای بی بازی کند.

بدین ترتیب پابلو توره به صورت قرضی راهی تیم سابقش راسینگ سانتاندر بازی خواهد کرد و سعی می کند که در همین تیم به پیشرفت ادامه بدهد. هر چند که جدایی پابلو مقدار کمی از حجم دستمزدهای بارسا را تخلیه می کند اما جدایی این بازیکن به علت مسائل ورزشی خواهد بود و نه اقتصادی. در حقیقت بارسا نمی خواهد روند پیشرفت این بازیکن کند شود و خود پابلو هم ترجیح می دهد که در جایی باشد که شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. پابلو از تیم های مختلفی در لیگ دسته دو اسپانیا پیشنهاد داشت اما خودش ترجیح داد که به خانه سابقش یعنی راسینگ سانتاندر برگردد.

4125