مروری به گل‌های خورده تراکتور؛ آشیانه قارتال امن نیست!(ویدیو)

مروری به گل‌های خورده تراکتور؛  آشیانه قارتال امن نیست!(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا اخباری در دو بازی ابتدای فصل تراکتور عملکرد همیشگی خود را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی از دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر یک امتیاز کسب کرده که انتقادات به خط دفاع و دروازه‌بان این تیم سوژه اصلی محافل تی تی ها در فضای مجازی است. خود قربان بردیف نیز در نشست‌های خبری خود قبل و بعد از بازی مقابل ذوب آهن این موضوع را قبول کرد و اذعان داشت که تیمش هنوز اشتباهات بزرگی در خط دفاع دارد و در بازی اول هم این شرایط حاکم بوده و باوجود اینکه در تمرینات روی موضوعات مختلف کار کرده‌اند اما بازهم همان اشتباهات را در خط دفاعی مرتکب شده‌اند.

از اشتباهات خط دفاعی که بگذریم و گل‌های خورده تراکتور را ریزبینانه نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که اشتباهات اخباری در گل‌های دریافتی مشهود است.

گل ذوب آهن به تراکتور

در صحنه گل ذوب آهن به تراکتور، مدافع تراکتور و مهاجم ذوب آهن کورس گذاشتند که مدافع کمی جلوتر از یار سبزپوش بود و شاید تنها ضربه ای که صادقی می‌توانست بزند همین ضربه بود که تبدیل به گل شد و چه بسا اگر اخباری در چارچوب دروازه خود ایستاده بود و جلوتر نمی‌آمد حتی می‌توانست با استپ سینه! ضربه نواخته شده را مهار کند. عدم جایگیری مناسب گجت تراکتوری‌ها در این صحنه به نظر اصلی‌ترین دلیل گل به ثمر رسیده سبزپوشان بود و صادقی باتجربه با تنها کاری که می‌توانست در آن صحنه انجام دهد برای تیمش گل ساخت.

خلاصه بازی گل گهر و تراکتور

اما برسیم به گل دریافتی اول تراکتور در بازی مقابل گل گهر سیرجان که با اشتباه اخباری پایه‌گذاری شد. دروازه بان تی تی ها در شروع مجدد توپ را در اشتباهی مهلک به حریف سپرد و سیرجانی ها با پاس کاری‌هایی که داشتند هادی محمدی را هم از بازی خارج کرده و علی اصغر عاشوری با یک چرخش و بغل پای ساده توپ را در کنج دروازه پرشورها قرار داد. در این صحنه هم باوجود اینکه اشتباهات خط هافبک و دفاع تراکتور غیرقابل کتمان است ولی از نقش پاس اشتباه اخباری نباید به سادگی رد شد.

1997