شماره پیراهن جدیدترین خرید منچسترسیتی مشخص شد

شماره پیراهن جدیدترین خرید منچسترسیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی انتقال مانوئل آکانجی از دورتموند را با مبلغ 17.5 میلیون یورو نهایی کرد و شماره 25 را در اختیار این مدافع میانی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 27 ساله قراردادی پنج ساله را تا سال 2027 با منچسترسیتی به امضا رساند. این بازیکن که تجربه 41 بازی در تیم ملی سوییس را دارد، پس از موفقیت در فوتبال آلمان راهی منچسترسیتی خواهد شد و به پنجمین خرید تابستانی سیتی پس از استفان اورتگا، کالوین فیلیپس، سرجیو گومز و ارلینگ هالند تبدیل شد. خولیان آلوارز هم البته در زمستان خریده شده بود اما در تابستان به ورزشگاه اتحاد آمد.

آکانجی فوتبالش را در زادگاهش در تیم ویترثور آغاز کرد و بعد ز آن به بازل ملحق شد که درخشش در این تیم باعث شد تا در ژانویه 2018 راهی دورتموند شود. او 158 بازی در چهار سال و نیم حضور در دورتموند داشت که یک سوپرجام آلمان و یک جام حذفی در این تیم کسب کرد.

آکانجی در مورد انتقالش گفت :" خوشحالم که در این جا هستم و بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم. سیتی یکی از بهترین تیم های اروپا در سالهای اخیر بوده است. دیدن بازی آنها لذت بخش است و فوتبال جذابی را ارائه می دهند و حضور در این جا گام مهمی برای من است. پپ گواردیولا نیز مربی فوق العاده ایست و ترکیب بی نظیری وجود دارد. به جلو نگاه می کنم تا خودم را در لیگ انگلیس محک بزنم."

4125