بردیف: مدافع بازی‌ساز؟ بله ما پوریا را داریم!

بردیف: مدافع بازی‌ساز؟ بله ما پوریا را داریم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور از مدافع کناری خود در بازی مقابل هوادار تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، قربان بردیف را همه یک مربی آرام و کم سر و صدا می‌شناسند. اگر نشست‌های خبری وی را دیده باشید حتما متوجه این موضوع خواهید شد. بردیف با تُن صدای پایین و در کوتاه‌ترین جملات ممکن به سوالات پاسخ می دهد و حتی مقابل تندترین سوالات انتقادی نیز برافروخته نشده است. این مربی سرشناس همچنین بسیار به گفته‌هایش دقت می‌کند و معمولا سخت از بازیکنی به صورت فردی در نشست‌های خبری نام برده است.

با این حال بردیف از مدافع چپ ۳۲ ساله تیمش بعد از بازی هوادار و در پاسخ به یک سوال انتقادی، با به صورت ویژه تمجید کرد. خبرنگاری از بازی با سیستم سه دفاعه بردیف انتقاد کرده بود و این چینش را مناسب نمی‌دانست و سرمربی روس در حال پاسخ به این سوال بود که خبرنگار تبریزی بین کلام او پرید و پرسید آیا تراکتور اصلا مدافع بازی‌ساز دارد؟ بردیف پس از ترجمه صحبت وی این گونه جواب داد که بله پوریا! او بسیار خوب بازی می‌کند.

بردیف درحالی به این سوال با ذکر نام پاسخ داد که معمولا از ذکر نام نفرات خودداری می‌کند و بیشتر به خطوط تیمش به صورت کلی اشاره دارد. سرمربی سرخ پوشان دفاع چپ تیمش را به ابوالفضل رزاق‌پور سپرده که عملکرد مناسبی هم داشته و در دفاع راست از سجاد دانایی و محمد آقاجان‌پور استفاده کرده است.

 با این حال وی در تصمیمی جالب در بازی  مقابل هوادار، آقاجان‌پور را که در بازی مقابل فولاد گل هم زده بود نیمکت‌نشین و از آریاکیا که یک مدافع چپ است در پست دفاع راست استفاده کرد. البته وی در ادامه با تعویض رزاق‌پور، آریاکیا را در سمت چپ نیز تست کرد. باید ببینیم مدافعان کناری بردیف که در دفاع سه نفره نقشی اساسی نیز دارند، در بازی مقابل آلومینیوم چه کسانی خواهند بود و آیا آریاکیا توانسته خود را به ترکیب قربان بردیف برساند یا خیر؟

1997