برومند: بعد از سالها یک استقلال واقعی را دیدیم

برومند: بعد از سالها یک استقلال واقعی را دیدیم

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: شخصیت تیم قهرمان همین است و این استقلال واقعی بود. استقلال روند رو به رشدی دارد و امیدوارم این نتایج و بازی های پر گل تداوم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره پیروزی آبی ها مقابل نساجی گفت: به اعتقاد من این دیدار یکی از بهترین بازی های استقلال بود که از این تیم انتظار می رفت با نفراتی که در اختیار دارد، از خود نشان دهد. در واقع یک استقلال واقعی را بعد از سالها دیدیم. این پیروزی را به هواداران و کادر فنی تیم تبریک می گویم و امیدوارم این نتایج و بازی های پر گل تداوم داشته باشد.

استقلال واقعی این بود

پیشکسوت استقلال در خصوص شکسته شدن رکورد امیدگل لیگ توسط شاگردان ساپینتو گفت: استقلال سه گل زد، ده تا نزد، داور پنالتی اش را نکرفت و حتی یک پنالتی که خطا نبود هم برای نساجی گرفت. فکر کنم داور دلش به حال این تیم سوخت و به آنها آوانس داد. به اعتقاد من استقلال واقعی این بود و ما باید بگویم اگر داور اشتباه کرد هم با نتیجه مثبت از زمین خارج می شویم. خیلی خیلی خوشحالم که هواداران دلشان شاد شد و یک جو خیلی خوب را در ورزشگاه شاهد بودیم.

استقلال می تواند قهرمانی اش را تکرار کند

وی ادامه داد: فکر میکنم استقلال یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ است که با کیفیت ترین بازیکنان را هم در اختیار دارد. به شرطی که از این بازیکنان درست استفاده شود، شک ندارم که دوباره می توان قهرمانی را تکرار کرد. امروز یک نشانه هایی از استقلال واقعی را دیدیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

برومند در خصوص عملکرد کوین یامگا و محمد محبی در جناح راست استقلال گفت: استقلال بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد که می تواند از آنها در چند پست استفاده کند، امیدوارم که مربی این موضوع را مدیریت کند تا شاهد بازیکن سوزی نباشیم.

استقلال روند رو به رشدی دارد

وی درباره دو بازی حساس استقلال با تیم های گل گهر و فولاد گفت: ای کاش لیگ ما تعطیل نمیشد و استقلال این دو بازی را انجام می داد. بهتر بود سازمان لیگ از همین فاصله ۷-۶ روزه تا اردوی ملی استفاده می کرد تا یک بازی دیگر هم انجام شود و بعد از آن لیگ تعطیل شود. این دو بازی دیدار های سختی است اما استقلال روند رو به رشدی دارد و امیدوارم با این وقفه ای که ایجاد می شود، مربی شرایط را طوری طراحی کند که این فرم خوب استقلال از دست نرود.

شخصیت تیم قهرمان همین است

پیشکسوت استقلال درباره شباهت های استقلال تحت هدایت ساپینتو با استراماچونی گفت: من نمی گویم استقلال کدام شخص، من می گویم شخصیت تیم قهرمان همین است و این استقلال واقعی بود. درست است که نساجی مقابل استقلال ده نفره شد، اما فکر میکنم نیمه اول بعد از گل دومی که دریافت کردند شیرازه تیم شان از هم پاشید. فکر میکنم اگر خودخواهی، شکم سیری و بی تفاوتی در بازیکنان نبود می توانستیم شاهد جشنواره گل استقلال مقابل نساجی باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: گاه گداری ما به عنوان کارشناس، تیم ها و نفرات تیم های دیگر را ارزیابی می کنیم و انتظارمان به لحاظ اینکه فوتبالی و طرفدار این تیم هستیم، یک مقدار بالاتر است. اما خوشحالم که این اتفاق افتاد و هواداران از پیروزی استقلال خوشحال شدند.

۷۷۶۸