هافبک سابق بارسلونا: به رئال مادرید نخواهم رفت

هافبک سابق بارسلونا: به رئال مادرید نخواهم رفت

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو گونزالس هافبکی که قرضی از بارسلونا به والنسیا ملحق شده، در مصاحبه ای رادیویی گفت که هرگز حاضر نخواهد شد که به رئال مادرید ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، نیکو پسر فران گونزالس اسطوره دپورتیوو لاکرونیا است که در مصاحبه با مانو کارنیو گفت:" رئال مادرید؟ نه. از بچگی بارسایی بودم. در والنسیا خیلی خوشحال هستم. در بارسا خیلی خوشحال بودم و فکر نمی کنم که روزی به رئال مادرید بروم. "

این بازیکن 20 ساله در مورد خروج خود از بارسلونا نیز صحبت کرد:" از ژاوی خواستم که اجازه بدهد که جدایی شوم و درک کردم. برایش آرزوی خوشبختی بسیار را داشت و همه چیز را برای من مهیا کرد تا قرضی جدا شوم. اگر می ماندم، در بارسلونا جایگاه پیدا می کردم. در خط هافبک نسبت به زمان رفتنم هافبک های کمتری حضور داشتند اما این تصمیمی نیست که توسط من گرفته شده باشد."

نیکو گونزالس در مورد هم تیمی های سابقش در بارسلونا صحبت کرد و پدری را "جادویی" دانست، گاوی را نماد "شخصیت" نامید و آنسو فاتی را نماد "گلزنی" نامید." و در مورد خودش هم گفت:" سخت است که خودم را توصیف کنم.ی ک هافبک خوب؟ یک هافبک عالی؟ در کل عمرم در خط هافبک بازی کردم و سعی می کنم که به بهترین شکل عملکرد خوبی را در این پست از خودم ارائه بدهم."

4125