نسخه حلالی برای مهاجم جوان پرسپولیس

نسخه حلالی برای مهاجم جوان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم جوان پرسپولیس میتواند خودش را دوباره به یحیی گل‌محمدی تحمیل کند؟

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی که فصل گذشته با ثبت ۷ گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی برترین مهاجم این تیم محسوب می‌شد٬ رفته رفته از ترکیب اصلی دور و دورتر شده است. 

عبدی به واسطه جوانی و کمی تجربه نتوانست از فرصت‌هایی که نصیب او شد، استفاده کند و اکنون دو رقیب فوق‌العاده سخت را پیش روی خود می‌بیند؛ یورگن لوکادیا که علیرغم دوری از آمادگی و دیر اضافه شدن به تمرینات پرسپوليس، توانسته به بهترین شکل از توانایی فنی و کیفی خود بهره برده و ۴ گل تا اینجای فصل به نام خود کند.

نفر بعدی هم شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی قرمزهاست که اگرچه فعلا دور از میادین خواهد بود اما در صورت آماده بودن٬ به احتمال بسیار زیاد به عبدی ترجیح داده خواهد شد.

اسماعیل حلالی کاشف مهدی عبدی و مربی او در تیم‌های پایه پرسپولیس معتقد است عبدی می‌تواند در صورتی که از لحاظ روحی روانی تقویت شود از چالش‌هایی که مقابل او قرار گرفته و به دوران اوج خود برگردد.

حلالی در مصاحبه ای مدعی شده عبدی در صورتی که از لحاظ فنی در اوج باشد از لوکادیا و عبدی هم بهتر خواهد بود و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

حال بابد منتظر ماند و دید عبدی می‌تواند مانند نیم فصل دوم لیگ بیستم می تواند خود را به ترکیب اصلی قرمزها تحمیل کند یا خیر.

7655