توکلی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

توکلی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن مس مقابل تراکتور می‌گوید یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده است.

شاهین توکلی در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در رابطه با برد تیمش عنوان داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم‌ برنامه های خود را داشتند. می‌خواستیم در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم و در طول هفته برایش خیلی زحمت کشیده بودیم. تراکتور را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر با یک پیروزی دلچسب سه امتیاز را تقدیم مردم رفسنجان کردیم.

وی در رابطه با گلی که زد، افزود: زحمت همه بچه‌ها بود و محسن آذرباد هم ارسال‌های خیلی خوبی دارد و یک سانتر زیبا کرد و قسمت بود که گل را من بزنم و از این بابت خوشحالم.

مدافع نارنجی‌پوشان در رابطه با داوری مسابقه اظهار کرد: ما خودمان تیمی‌ هستیم‌ که از داوری خیلی آسیب دیده‌ایم ولی من آدمی‌ نیستم‌ که خیلی راجع به داوری اظهار نظر کنم اما در همین بازی با تراکتور به گفته کارشناسان یک پنالتی برای ما گرفته نشد که روی فراز امامعلی رخ داد و این صحبت من نیست و کارشناسان چنین نظری داشتند. به نظر من چاره کار آمدن VAR است و درست نیست هر هفته بیاییم و راجع به این موضوعات صحبت کنیم. 

گلزن مس در پایان راجع به دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همیشه بازی پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد ولی ما هم تیمی هستیم که برای پیروزی به تهران می‌رویم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد یک بازی خوب همراه با سه امتیاز برایمان باشد.

1997