مهاجمی که مهارش از نظر فردیناند سخت‌تر از بقیه بود

مهاجمی که مهارش از نظر فردیناند سخت‌تر از بقیه بود

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند یکی از بهترین مدافعان سالهای اخیر فوتبال انگلیس تا پیش از بازنشستگی بود که در حال حاضر به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند.

به گزارش فوتبالی، تجربه فدریناند باعث شده تا این روزها پادکست اختصاصی خودش به نام "فایو" را تولید کند. فردیناند در قسمت جدید پادکست خود به لوئی ساها اشاره کرده است. در حقیقت این دو چهار فصل در منچستریونایتد با هم حضور داشتند.  فردیناند به تمجید از مهاجم سابق فوتبال فرانسه پرداخته و جملات جالبی را داشته است. فردیناند در مورد مهاجم فرانسوی گفت:" لوئی ساها سخت ترین مهاجمی بود که مقابلش بازی کردم. مصدومیت ها مانع از شکوفایی کاملش شدند و باعث شد تا نتواند به بازیکنی دیوانه وار برای منچستریونایتد تبدیل شود. یادم است که ویدیچ هم به شدت از او تعریف می کرد و لقب "لوئیز ساها وه آ" را به یاد ژرژ وه آ برایش انتخاب کرده بود."

لوئی ساها به علت مصدومیت ها نتوانست پیشرفت چندانی را داشته باشد.  فردیناند می گوید:"لوئی یکی از آن بازیکنانی بود که به خاطر مصدومیت ها نتوانست رشد کافی را داشته باشد و خودش هم این را می داند. خودش می دانست که چه توانایی هایی دارد اما نتوانست به حقش برسد چرا که مصدومیت ها او را متوقف کردند.  او بازیکن بسیار سریعی بود، با هر دو پا خیلی خوب کار می کرد و قدرت بدنی خوبی داشت. لوئی به خوبی می دوید و بازیخوانی فوق العاده ای داشت. از میان مهاجمانی که در منچستریونایتد با آنها کار کردم، مهار لوئی ساها از بقیه مشکل تر بود."

4125