مدافع بازداشت‌شده منچسترسیتی: من برد پیت نیستم!

مدافع بازداشت‌شده منچسترسیتی: من برد پیت نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع اسبق منچسترسیتی و تیم ملی فرانسه در ماه های اخیر با اتهام هفت فقره تجاوز به زنان، یک فقره خشونت جنسی و یک فقره اقدام به تجاوز متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پس از مشخص شدن اتهاماتش از باشگاه منچسترسیتی اخراج شد و مدتی را در زندان سپری کرد و در ماه های اخیر درگیر پاسخگویی به دادگاه بوده است. بازیکن فرانسوی در اظهارات خود به دادگاه گفته است:" می دانم که برد پیت نیستم اما این زن ها بودند که به من نزدیک می شدند. دلیلش ظاهر من نبود بلکه به این خاطر بود که به خاطر فوتبال به شخص مشهوری تبدیل شده بودم."

مندی می گوید که پس از پیوستن به سیتی، زنان ده برابر بیش از قبل به او نزدیک می شدند چرا که به یکی از بهترین تیم های اروپا ملحق شده بود. بنجامین گفت که هر هفته چند بار به کافه های شهر  منچستر می رفته و با زنان زیادی آشنا شده است. خودش می گوید:" در خانه ام و در منچسترسیتی بسیار خوشحال بودم. عاشق فوتبال بودم."

وکیل متهم از این بازیکن پرسید که چرا با زنان در ارتباط بوده است هم گفت:" فکر نمی کردم که زنان را آزار بدهم. من جشن هایم را برگزار می کردم و سعی می کردم از زندگی لذت ببرم. در اکثر اوقات این خود زن ها بودند که به سمت من می آمدند. این مسئله برای من طبیعی به نظر می رسید اما حالا فهمیدم که برخی آن را اتفاق عجیبی می دانند."

البته این بازیکن تایید کرد که گاهی رفتارهای غیرمحترمانه ای با زنان داشته است و از جشن هایی که در عمارتش برگزار کرده، ابراز پشیمانی کرد. وی همچنین اعلام بی گناهی کرد و حالا هیئت منصفه باید تصمیم بگیرد که این بازیکن به 5 تا 20 سال حبس یا حتی حکم حبس ابد محکوم شود یا نه.

4125