بارسلونا در آستانه از دست دادن یکی از گزینه‌های جانشینی بوسکتس

بارسلونا در آستانه از دست دادن یکی از گزینه‌های جانشینی بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از ماموریت ها و اهداف بارسلونا پیدا کردن جایگزین برای سرجیو بوسکتس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان بارسلونا در پایان فصل راهی لیگ آمریکا خواهد شد و مدیران بارسا به دنبال جایگزین برای وی هستند. یکی از گزینه های مطرح شده برای بارسلونا یوری تیلمانس هافبک بلژیکی است که در پایان فصل با اتمام قراردادش با لسترسیتی به بازیکن ازاد تبدیل خواهد شد. گزارشات دریافتی بارسلونا در مورد این بازیکن بسیار مثبت هستند. یوری همچون بوسکتس در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما توان حضور در پست های جلوتر از آن را هم دارد. تیلمانس بسیار شوتزن است و در هر فصل حداقل شش گل زده است و به طور مثال در فصل جاری نیز سه گل به ثبت رسانده است.

بارسلونا می تواند بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان، تیلمانس را به خدمت بگیرد، بازیکنی که شاید اگر با لستر قرارداد داشت، قیمتش بیش از 50 میلیون یورو بود. البته مشکل اصلی این است که این بازیکن در حال حاضر گزینه های دیگری را به بارسلونا ترجیح می دهد. تیلمانس مذاکراتی جدی با ارسنال داشته است و تیم لندنی در صدد خرید اوست.

البته بارسلونا برای جانشینی بوسکتس به گزینه های دیگری هم فکر می کند: زوبیمندی که رقم فسخ قراردادش با سوسیه داد 60 میلیون یوروست و روبن نوس که در ولورهمپتون حضور دارد.

4125