ادعای جالب مدافع هلند؛ هنوز به مسی فکر نکرده‌اند!

ادعای جالب مدافع هلند؛ هنوز به مسی فکر نکرده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی به بخش کلیدی خود رسیده است چرا که فقط هشت تیم در مسابقات مانده اند و فقط یک مرحله برای این مانده تا تیم ها به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب ترین بازیهای جام جهانی میان هلند و آرژانتین برگزار خواهد شد. هر دو تیم در شرایط خوبی به این مرحله رسیده اند و قطعا این بازی برای لیونل مسی هم خیلی مهم است چرا که این ستاره در آخرین جام جهانی خود به شدت به دنبال کسب جام است.

مسی که از نظر خیلی ها یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، تهدید اصلی برای تیم ملی هلند به شمار می رود و به همین دلیل صحبت های ناتان آکه در مورد او عجیب و جالب به نظر می رسد. مدافع تیم ملی هلند بیان کرد:" مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. مهار او خیلی مشکل است. هنوز در مورد مهار او صحبت نکرده ایم. چند روز استراحت کردیم و هنوز به مسی فکر نکرده ایم. نه فقط مسی بلکه بازیکنان بزرگ دیگری هم دارند و بازی بزرگی در پیش خواهد بود. بازیهای آرژانتین را دیده ایم و می دانیم که تیم بزرگی هستند و هوادارانشان آنها را شدت تشویق می کنند. هوادرانشان عاشق فوتبال هستند و جو دشواری را برای تیم های دیگر ایجاد می کنند. خولیان الوارز نیز بازیکنی بسیار تکنیکی است و مهارش مشکل است. هر صحنه را به خوبی تمام می کند. تقابل با خولیان و مسی چالش بزرگی خواهد بود."

4125