ویارئال به دنبال جذب هافبک 19 ساله بارسلونا

ویارئال به دنبال جذب هافبک 19 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نظر دارد که درها را به روی جدایی پابلو توره پدیده جوان خود در نقل و انتقالات زمستانی باز کند.

به گزارش فوتبالی، پابلو توره می خواهد به صورت قرضی جدا شود و به تیمی ملحق شود که دقایق بیشتری داشته باشد تا ارزشهایش را ثابت کند و درها را به روی بازگشت خود به بارسلونا در تابستان آینده باز کند.

حالا نشریه محلی منطقه مدیترانه گزارش داده است که کیکه ستین سرمربی کنونی ویارئال علاقه ویژه ای به محصول آکادمی راسینگ سانتاندر دارد و در نظر دارد که هافبک اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

پابلو توره فقط 19 سال سن دارد که در حال حاضر ارزش او در سایت ترانسفرمارکت سه میلیون یورو است. توره در این فصل فقط چهار بازی و 198 دقیقه در تیم بزرگسالان بارسلونا داشته و یک گل زده است. این بازیکن می داند که پرفشارتر شدن بازیها در نیم فصل دوم باعث می شود که شانس پابلو برای بازی کردن کم و کمتر شود و درها به روی جدایی وی گشوده شود.

بارسلونا برای خرید پابلو توره از راسینگ پنج میلیون یورو پرداخته است اما با در نظر گرفتن پاداش بر اساس عملکرد این مبلغ می تواند افزایش پیدا کند. این بازیکن در پست هافبک میانی و هافبک هجومی بازی می کند و بارسلونا امیدهای زیادی به آینده او دارد.

4125