رونالدو در رختکن النصر به هم‌تیمی های جدیدش چه گفت؟

رونالدو در رختکن النصر به هم‌تیمی های جدیدش چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان در حال برگزاری است و ستاره پرتغالی با هم‌تیمی های جدید خود دیدار کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرشناس ترین بازیکنان حال حاضر النصر را شاید بتوان وینسنت ابوبکر، لوییز گوستاوو و داوید اوسپینا دانست. رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر عربستان در رختکن این باشگاه عربستانی دیداری با هم‌تیمی های جدید خود داشت و به این ترتیب برای اولین بار با آن ها ملاقات کرد و آشنا شد.

کریستیانو رونالدو در رختکن باشگاه عربستانی خطاب به هم تیمی های جدید خود گفت:" من چندین مسابقه را از تیم شما تماشا کرده ام، شما واقعا عالی هستید و می دانستم که با گروهی از بازیکنان بزرگ بازی خواهم کرد. با هم به موفقیت خواهیم رسید."

رونالدو همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خود که پیش از دیدار با بازیکنان النصر بود، گفت که کارش در فوتبال اروپا به پایان رسیده است چرا که او تمام افتخارات ممکن را در آن جا به دست آورده است و اکنون به دنبال این است که در فوتبال آسیا به موفقیت برسد و بتواند افتخارات جدیدی را تجربه کند و باید دید که شرایطش با هم‌تیمی های جدید به چه شکل پیش خواهد رفت.

النصر به دنبال قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ عربستان است.

1471