هفته چهاردهم به کام این 5 نفر

هفته چهاردهم به کام این 5 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهاردهم لیگ برتر را می‌توان هفته چهره‌های جوان دانست.

به گزارش فوتبالی، از ده گلی که در رقابتهای هفته گذشته به ثمر رسید، 5 گل را بازیکنانی به ثمر رساندند که سن‌شان کمتر از 25 سال است. به این بهانه، بد ندیدیم که گلهای این 5 بازیکن نسبتا جوان را با هم مرور کنیم:

محمدحسین باصری

ادسون تاوارس سرمربی صنعت نفت، در بازی با ذوب آهن و دقیقه 60 تعویضی انجام داد که می‌توانست تعویض طلایی تیمش باشد. او محمدحسین باصری را به جای مهدی‌ممی زاده وارد بازی کرد و این بازیکن تنها ۵ دقیقه بعد از ورودش به بازی گلزنی توانست دروازه حبیب فرعباسی را باز کند. البته که ذوب آهن نهایتا از باخت خانگی به برزیل ایران فرار کرد تا گل باصری باعث برد صنعت نفت نشود.

محمدعلی کاظمی 

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در دقیقه 50 بازی با سپاهان، تصمیم به تقویت سمت راست خط دفاعی تیمش گرفت و دانیال جهانبخش را از زمین بیرون آورد تا محمد‌علی کاظمی را به‌جای‌ او وارد میدان کند.

 کاظمی در همان دقایق ابتدایی ورودش به مسابقه در نقش یک ناجی برای خودروسازان ظاهر شد و یک توپ را از خط دروازه تیمش بیرون کشید تا یک فرصت مسلّم گلزنی را شاگردان ژوزه ‌مورایس بگیرد.

در اواسط نیمه دوم کاظمی از ارسال بی‌نظیر سامان‌فلاح نهایت بهره را برد و با چسباندن توپ به زیر طاق دروازه پیام نیازمند در نقش یک تعویض‌ طلایی ‌ظاهر شد تا پیکان بعد از هفته‌ها، رنگ برد را ببیند.

 ابوالفضل طاهری‌نژاد 

برگردیم به اصفهان و بازی ذوب آهن و صنعت نفت. در بیست دقیقه پایانی مسابقه و درست در زمانی که ذوب آهن از صنعت‌نفت، دو بر صفر عقب بود، مهدی تارتار، ابوالفضل طاهری‌نژاد را به جای محمد‌امین ‌درویشی به مسابقه فرستاد تا این مهاجم در نقش یک ناجی برای گاندوها ظاهر شود؛ پا قدم طاهری‌نژاد برای تیمش خوش‌یُمن بود و ذوب‌آهن در بدو ورود او توسط آرمان اکمان به گل رسید. در وقت‌های‌اضافه، این پدیده بیست‌ساله به زیبایی هرچه تمام‌تر گل تساوی را وارد دروازه فرزین گروسیان کرد تا ذوب آهن در فولادشهر بازنده نباشد.

 محمد‌ عمری

این بازیکن 22ساله سورپرایز یحیی گل‌محمدی برای دیدار با گل گهر بود و در شرایطی که از ابتدا برای تیمش به میدان رفته بود، توانست اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برساند تا نقش مهمی در برد حیاتی قرمزها در سیرجان داشته باشد.

 سینا اسدبیگی

سوپرگل هافبک 25ساله پرسپولیس به گل گهر می‌تواند یکی از نامزدهای بهترین گل فصل باشد. گل هافبک جوان قرمزها باعث شد خیال یحیی گل‌محمدی تا حد بسیار زیادی، بابت برد در سیرجان راحت شود.

گزارش از جواد حامدنیا/پایگاه خبری فوتبالی